czwartek, 15 sierpnia 2013

Dzień spędzony z Klaudią.

Hej! Postanowiłam napisać notkę, ponieważ ja dziś wyjeżdżam na Wakacje do babci i wrócę w niedzielę lub poniedziałek. We wtorek jakoś po godz 13. przyjechała do mnie Klaudia <3. Na początku poszliśmy do Dina po chipsy i lody. Potem poszłyśmy na spacer, a potem siedziałyśmy na Rynku. Wróciłyśmy do domu, pogadałyśmy, pośmiałyśmy się i o 17. wybrałyśmy się na zdjęcia. 












Ohohoho, zaszalałam trochę z tymi zdjęciami. <3 Przed godziną 20. odprowadziłam Klaudię na Zielonągórę, jeszcze na dodatek zaczął padać deszcz. Więc jak wróciłam do domu, byłam trochę zmoknięta. Ale było warto! ♥ Klaudia, dziękuję Ci za ten dzień. <3 Trzeba jak najszybciej zrobić powtórkę! ♥♥ 

Pewna osoba pytała mi się, kiedy pojawi się filmik. Ja postanowiłam, że na razie dam sobie spokój z filmikami. Jak będę miała ochotę to nagram. Może to być za tydzień lub za 2 tygodnie. To będzie koniec tej notki. Następna pojawi się jak wrócę od babci. Czytam książkę pod tytułem ''Akuszerka", czy chcieli byście przeczytać recenzję tej książki? Książka liczy, aż 47 tomów, ja czytam dopiero 1 tom, a resztę przeczytam na necie. Więc jak skończę to, postaram się napisać te recenzję. ;)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdjęcia na grafitti :)

    iamfuckingcrazybutaimfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste zdjęcia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnee zdjęciaa. Widze że dzień udany :)) ja z chcęcią przeczytam tą recenzję :-)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy nowy czytelnik i komentarz motywuje mnie do pisania postów dalej.
♥Obserwacja za obserwację.
♥Nie uznaje obraźliwych komentarzy.