sobota, 11 maja 2013

Przepis na ,,Różowy sernik z lodami " .

Cześć. W czwartek było bardzo gorąco i się nudziłam, więc postanowiłam, że zrobię ,,Różowy sernik z lodami" .
Chciałam się bardzo podzielić z Wami przepisem . :)

Składniki: 1 gotowy spód biszkoptowy o śr 26 cm, 50 dag truskawek, 2 szklanki kremówki, 2 serki homogenizowane waniliowe, torebka galaretki truskawkowej, kieliszek likieru pomarańczowego, po 3 łyżki cukru waniliowego i cukru pudru, 2 łyżki żelatyny, lody truskawkowe jako dodatek do sernika.
Przepis: 
1.Kremówkę ubij na sztywno z dodatkiem cukru waniliowego. Ubitą kremówkę połącz z sernikiem waniliowym i likierem. Żelatynę wsyp do rondelka. Wymieszaj z małą ilością zimnej wody.Gdy spęcznieje, rondelek postaw na bardzo małym ogniu i mieszając , rozpuść żelatynę.
2.Truskawki opłucz, osusz. Usuń szypułki. Odłóż część owoców do dekoracji. Pozostałe truskawki pokrój na małe kawałki. Posyp je cukrem pudrem, po czym dokładnie rozgnieć widelcem lub zmiksuj. Galaretkę rozpuść w dwóch szklankach wrzątku.
3.Rozgniecione truskawki wymieszaj z masą serowo-śmietankową oraz rozpuszczoną żelatyną. Biszkoptowy spód umieść w tortownicy. Wlej na niego różową, truskawką masę.
4.Sernik wstaw do lodówki  na co najmniej godzinę. Odłożone wcześniej truskawki do dekoracji pokrój na połówki. 
5.Gdy masa nieco stężeje, na wierzchu ciasta połóż połówki truskawek. Następnie polej cienką warstwą tężejącej galaretki. Ponownie wstaw do lodówki na około 2-3 godziny. Gdy sernik będzie gotowy, podawaj go z lodami truskawkowymi. 
RADA. Masa na sernik będzie miała bardziej jednolitą konsystencję , jeśli truskawki przetrzesz przez sitko. 
    Tak o to wygląd naszego sernika. Był bardzo smaczny. To taka mała niespodzianka dla mojej kochanej mamy, która ciężko haruje. Zdążyłam akurat go zrobić , zanim mama przyjechała z pracy.
Smacznego ! ;)

3 komentarze:

  1. jeny wiesz jakie to smaczne było zrobiłam według twojego przepisu więcej takich wpisów dawaj masz to coś do tego normalnie smacznee POWODZENIA!!! a mama jedynie może się cieszyć ze ma tak wspaniałą córkę!!! jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? Jak seryjnie to zrobiłaś to cieszę się bardzo . I dziękuję za miłe słowa kierowane w moją stronę ♥

      Usuń
  2. wygląda bardzo smacznie, a jestem akurat głodna :) zapraszam do mnie i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy nowy czytelnik i komentarz motywuje mnie do pisania postów dalej.
♥Obserwacja za obserwację.
♥Nie uznaje obraźliwych komentarzy.