poniedziałek, 3 lutego 2014

List od Szczurka!♥

Cześć! ♥
Dziś na rano spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. A mianowicie Agata- Szczurek [clic] (którą, część pewnie z Was zna) odpisała mi na list, który wysłałam jej 2 tygodnie temu! 
Nawet nie wiecie jak bardzo się z tego cieszę! <3 
Agata- to 15 letnia blogerka i vlogerka (link do jej bloga podałam wyżej), która mieszka w Ostrowie Wielkopolskim. Na jej bloga trafiłam przypadkowo, przeczytałam parę jej postów, weszłam na jej ask'a i od razu ją zaobserwowałam, obejrzałam parę filmików na YT i normalnie od razu ją bardzo polubiłam! Napisałam do niej e-mail, gdzie podała swój adres, napisałam jej list i wysłałam! ♥ Może kiedyś więcej Wam jeszcze o Niej o powiem, bo jutro wyjeżdżam i muszę się jeszcze spakować. 
Moja kochana, aww! ♥ 

Wszystkim bardzo polecam jej bloga! ♥ [blog] 
YT

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam listy <3

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Listyyy. <3 Uwielbiam. :)
    Zapraszam do mnie www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz już nikt listów nie pisze wiec fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo fajna sprawa :) A już w ogóle, że napisała to osoba,którą uwielbiam <3

      Usuń
  4. Ojej zazdroszcze ci :)
    Fajny blog, zapraszam do mnie
    agatulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje:-)Zapraszam do mnie moze zaobserwujesz oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak fantastycznie że szczurek napisała <3
    może skomentujesz/zaobserwujesz u mnie? bardzo bym prosiła bo to ważne! :c

    http://dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Bardzo mi miło <33 Ja również :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,ale super ze Szczurek Ci odpisala! Tez ja czytam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy nowy czytelnik i komentarz motywuje mnie do pisania postów dalej.
♥Obserwacja za obserwację.
♥Nie uznaje obraźliwych komentarzy.